Особливість сайту полягає в тому, що він не містить ніякої загальної інформації. Тільки конкретика, тільки актуальне, тільки по справі.
Портфоліо на сайті можна дивитися «уздовж і поперек», вибираючи роботи за періодами, клієнтами та індустріями.
Кожен з цих варіантів також пропонує свої можливості додаткових вибірок і угрупувань. Кожен проект містить докладну розповідь про рекламну кампанію, фотоматеріали, формати рекламоносіїв, міста розміщення і ще багато чого.
Родзинка сайту - «Тестування макета» - дає можливість користувачу завантажити свій дизайн-макет і наочно побачити, як він буде виглядати в реальному житті.
Тестування проходить в чотири кроки. Кожен крок імітує те, що буде відбуватися в русі, і допомагає зрозуміти, чи виконує дизайн поставлені перед ним завдання. Перевірити можна рекламоносії таких форматів, як щити розміром 6 × 3 метрів і сітілайти.