Навесні 2009 року студія «Март» запустила відкритий проект з вибору альтернативного логотипу Одеси, в якому взяли участь багато художників і дизайнерів, а переможець визначався за допомогою підрахунку голосів на сайті проекту.
У березні 2008 року був оголошений конкурс на кращий логотип та гасло Одеси туристичної. Переможець визначився 5 лютого 2009 року.
Це київська компанія Bohush Communications. Логотип складається з написання слова «Одеса», слогана «море вражень» у вигляді хвилі та стилізованого усміхненого сонечка.
Однак, ні довгий опис процесу розробки, ні заслуги виконавця, ні одностайне рішення журі не дало Одесі логотипу, яким би хотіли пишатися одесити та захоплюватися гості міста.
Варіант, що переміг, був безоплатно запропонований міським властям в якості альтернативи «усміхненому сонечку».